VERS VAN DE PERS

Vul hier uw e-mailadres in en krijg als eerste het laatste nieuws & de lekkerste aanbiedingen en een gratis zero waste smoothie.
Email address
Naam
Secure and Spam free...

De BioExpress is ook actief op verschillende social media kanalen. Like ons op Facebook, Tweet met ons op Twitter, bekijk ons op Youtube of volg ons op LinkedIn!

 
Gezocht

Assistent Horeca Manager met ambitie

Passie voor mensen, eten en drinken: dat is waar het bij de BioExpress om draait!

Ben jij een echte horeca topper, een mensen-mens en zit goede service verlenen in je bloed? Sta jij stevig in je schoenen en heb je de ambitie om mee te groeien binnen een jonge organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als assistent horeca manager ben je binnen Lunchroom de BioExpress het aanspreekpunt voor onze gasten en personeel.

Passie voor mensen, eten en drinken: dat is waar het bij de BioExpress om draait
De BioExpress is niet ontstaan voor, maar juist door het talent van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Iedere medewerker heeft een voorliefde en passie voor goed eten en drinken. Deze liefde en passie proef je in onze gerechten en merk je aan de sfeer in onze lunchroom. Onze menukaart is biologisch, duurzaam en lokaal geïnspireerd. Daarnaast hebben wij in 2018 de 1e prijs gewonnen van het Groenste Idee Haarlemmermeer met ‘Voedselverspilling op de kaart’ en ontwikkelen wij ook eigen producten van ‘geredde’ groenten en fruit van Jumbo van Vliet in Nieuw-Vennep …….. waaronder de BioExpress (Groente) Burger.

Gezocht: Assistent Horeca Manager met ambitie
De lunchroom wordt steeds drukker bezocht en jij zorgt er voor dat alles vlekkeloos verloopt. Dit doe je uiteraard samen met een team van ongeveer 3 a 4 talenten per dag. Als Assistent Horeca Manager schakel je direct tussen de manager en je team. Je weet dat een perfecte planning (rooster, werkindeling) super belangrijk is, maar dat je soms moet improviseren. Bovendien weet je hoe hard je het team nodig hebt om ambitieuze doelstellingen (omzet, snelheid et cetera) waar te maken. Het team coach en faciliteer je op veel manierem: talenten on-the-job trainen, teamleden uitdagen zich te ontwikkelen en uitdagingen – onderling of met gasten – slagvaardig op te lossen. Bovendien praat je mee over o.a. innovaties op servicegebied en procesverbeteringen.

Kortom, je bent verantwoordelijk voor:

  • Het operationeel aansturen van het team;
  • Het coachen, trainen en ontwikkelen van je team;
  • De naleving van de HACCP-norm;
  • Monitoren van de productiviteit en kwaliteit van het eindproduct en de service.

Functie-eisen:

  • Heb je passie (en ervaring) voor onze doelgroep en wil je ze verder laten ontwikkelen;
  • Denk je niet in beperkingen, maar in mogelijkheden;
  • Je bent klantgericht, maar hebt ook aandacht voor je collega’s;
  • Je bent fulltime beschikbaar en flexibel inzetbaar (ook in het weekend);
  • Je bent enthousiast, hebt lef en structuur;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in de horeca;
  • MBO+ denkniveau;
  • HACCP kennis;
  • Je bent commercieel, ondernemend en communicatief vaardig;
  • Woonachtig in Nieuw-Vennep of omstreken.

Wat bieden wij?

  • Vaste werktijden;
  • Werken in een super gezellig team;
  • Een passend salaris met mooie bonusregeling;
  • Opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden;
  • Een baan met veel verantwoordelijkheid;
  • Elke dag is een feestje!

Werken bij de BioExpress

Wanneer jij onze nieuwe collega wordt, ontvang je een passend arbeidsvoorwaardenpakket. Daarnaast heb je bij de BioExpress ruime mogelijkheden en is er volop ruimte voor initiatief en zelfontplooiing. Als jij de ambitie hebt, kun je een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van onze groeiende lunchroom en cateringservice.

Interesse?

Ben jij enthousiast geworden en voldoe je aan het profiel? Laat dan wat van je horen! We komen graag met je in contact om de mogelijkheden verder te bespreken. Stuur je CV en motivatiebrief naar Vincent van Munster via vincent@bioexpress.nl. Voor meer informatie kun je ook telefonisch contact opnemen via  telefoonnummer 06-14470977.